Shop Mobile More Submit  Join Login
EXO-MAMA symbols by NanA-0330 EXO-MAMA symbols by NanA-0330
EXO-K MAMA MV-[link]
EXO-M MAMA MV-[link]

If you see it from left to right, top to bottom, here's the order

:bulletblue: KRIS -> FLIGHT
:bulletpurple: BAEKHYUN -> LIGHT
:bulletblue: KAI -> TELEPORTATION
:bulletpurple: CHANYEOL -> FIRE
:bulletblue: LUHAN -> TELEKINESIS
:bulletpurple: TAO -> TIME CONTROL
:bulletblue: DO -> EARTH
:bulletpurple: SUHO -> WATER
:bulletblue: XIUMIN -> ICE/FROST
:bulletpurple: LAY -> HEALING
:bulletblue: SEHUN -> WIND
:bulletpurple: CHEN -> LIGHTNING

please COMMENT if this helped you! I would really like your feedback! Thanks! I hoped this helped out all EXOtics out there!! :D
Add a Comment:
 
:iconhildalight:
HildaLight Featured By Owner Apr 17, 2014
Luhan Baekhyun Kai~~<3
Reply
:iconxaphios:
Xaphios Featured By Owner Jul 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
Very informative! I've been looking for something like this.
Reply
:iconkumacw13:
Kumacw13 Featured By Owner Dec 14, 2012
yes this helped me to learn my favorite's symbol and the powers of them all in the video 'MAMA'
Reply
:iconaoi-goose-382:
AOI-GOOSE-382 Featured By Owner Jun 11, 2012  Student General Artist
YES! This helped me a lot~ ^ ^
Thank you. :tighthug:
Reply
:iconkurosakisasori-kun:
KurosakiSasori-kun Featured By Owner Jun 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
very helpfully ..thank you :D
Reply
:iconkatymikaylayu:
KatyMikaylaYu Featured By Owner May 31, 2012  Student General Artist
I LOVE THIS! <3
Reply
:iconnana-0330:
NanA-0330 Featured By Owner May 31, 2012
haha~ im glad you love it! :love: did it help you? ^^
Reply
:iconkatymikaylayu:
KatyMikaylaYu Featured By Owner Jun 1, 2012  Student General Artist
Help me? what do you mean?
Reply
:iconnana-0330:
NanA-0330 Featured By Owner Jun 2, 2012
...the member's symbols! lol i get a lot of messages saying like "i was so confused! thanks, this helped a lot!" and stuff like that. But now I assume that you already knew each of the member's symbols :p ^^
Reply
:iconkatymikaylayu:
KatyMikaylaYu Featured By Owner Jun 2, 2012  Student General Artist
XD oh, hahahha XD yeah, I knew the ones that I needed to know XD hehehe
Reply
:iconxthat-lolita-dollx:
xThat-Lolita-Dollx Featured By Owner May 9, 2012
x) Lay's unicorn... <3
Reply
:iconkawaiimaria88:
KawaiiMaria88 Featured By Owner Apr 22, 2012
cool :)
Reply
:iconnana-0330:
NanA-0330 Featured By Owner Apr 23, 2012
thanks! ^^
Reply
:iconjaejoongfan1:
jaejoongfan1 Featured By Owner Apr 16, 2012
this helped immensely!!! thank you !!
Reply
:iconnana-0330:
NanA-0330 Featured By Owner Apr 16, 2012
no problem~ :D
Reply
:iconkpop-44:
Kpop-44 Featured By Owner Apr 15, 2012
Wow! Thanks for doing this! I couldn't get all of what the guy was saying at the start of the mv XP LOL XD
Reply
:iconnana-0330:
NanA-0330 Featured By Owner Apr 15, 2012
haha :D really glad that this helped you :love:
Reply
:iconstringsforevea05:
StringsForevea05 Featured By Owner Apr 14, 2012  Student Digital Artist
This helped a lot!!!!
I was wondering who's who. xD
Reply
:iconnana-0330:
NanA-0330 Featured By Owner Apr 23, 2012
yeah no problem! sorry for the late reply :P
and i LOVE your profile pic
XIUMIN ♥ he's sooooo cute!!!
Reply
:iconstringsforevea05:
StringsForevea05 Featured By Owner Apr 23, 2012  Student Digital Artist
lol it's ok :D
Thank you and I LOVE YOURSS!!!!
KRIS!! :heart:
Reply
:iconnana-0330:
NanA-0330 Featured By Owner Apr 23, 2012
AHHH!~ i love both of ours!
XIUMIN AND KRIS!!~
i honestly prefer xiumin's birthname "Minseok" i believe...
Reply
:iconstringsforevea05:
StringsForevea05 Featured By Owner Apr 23, 2012  Student Digital Artist
Yup that's his birthname!!! ^^
I like both :3
I call him "Min Min" ^^~
Minseok is a cool name too!
Reply
:iconnana-0330:
NanA-0330 Featured By Owner Apr 23, 2012
"Min Min"...THAT'S SO CUTE!! ♥
Reply
:iconstringsforevea05:
StringsForevea05 Featured By Owner Apr 23, 2012  Student Digital Artist
I was watching one of EXO-M's interview and the MC said that xD
Reply
:iconnana-0330:
NanA-0330 Featured By Owner Apr 24, 2012
LOL really? that's so funny~ xDD
Reply
(1 Reply)
:iconpureforestguardian:
PureForestGuardian Featured By Owner Apr 13, 2012
Hey, just wanted to say that yes, this definitely helped me.

After watching a most recent EXO-M interview though, Kris said that each of the members are paired against each other. Do you think it's the juxtapositions shown in the MVs, like Kris and Chanyeol, or that part in the beginning when all of their symbols are inscribed in a circle, like the numbers on a clock?

Just curious to see what you think?
Reply
:iconnana-0330:
NanA-0330 Featured By Owner Apr 13, 2012
I'm very glad that this helped!! :love: I was also wondering that too. All of the members seem to be paired opposite of each other. Kris and Chanyeol, DO and Chen, and everyone else :D mmm...I'm not so sure about the whole circle [clock] thing..I was looking at it and trying to find a secret pattern or something..but couldn't see anything. OH! but obviously all the EXO-M member's symbols are on the right of the clock/circle, and EXO-K member's symbols are on the left of the clock/circle. :D which probably doesn't help the situation..haha :D
Reply
:iconpureforestguardian:
PureForestGuardian Featured By Owner Apr 13, 2012
I couldn't really find any relations from the circle, either. And it didn't match the pairs in the MVs:

Kris/Chanyeol
Chen/D.O.
Sehun/Tao (the butterfly)
Su Ho/Xiu Min
Baekhyun/Lay (mirror)
Kai/Lu Han (although Kai was pretty much teleporting everywhere, lol)

Wonder if they'll reveal more about the concept....
Reply
:iconnana-0330:
NanA-0330 Featured By Owner Apr 13, 2012
I hope they do explain it later too ^^
haha~ Kai is just popping up everywhere! :D
Reply
:iconsamabbasi:
samabbasi Featured By Owner Apr 11, 2012  Hobbyist General Artist
I think that Luhan is a Mage...a Mystic ball reader sort of thing...and hello to another Kris's wife...:XD:
Reply
:iconxmurderxteeveex:
xMurderxTEEVEEx Featured By Owner Apr 8, 2012  Hobbyist General Artist
asdfghjkl i LOOOOOVE thevideo for this. I`m so into EXO right now. it seems as if SMe finally spent some money for their idols.
Reply
:iconakai-leech:
Akai-Leech Featured By Owner Apr 8, 2012
Thanks for sharing!
Mama's MV looks so expensive Oo I think it's SMent's biggest investment. But I was the only one who scream "EXO: THE LAST AIRBENDER" after seeing the MV ? xD
Reply
:iconnana-0330:
NanA-0330 Featured By Owner Apr 8, 2012
I know!! So much money... :D haha~
Reply
:iconpureforestguardian:
PureForestGuardian Featured By Owner Apr 8, 2012
Oh believe me, you weren't the only one. XD

I thought Kris was also "fire" though. But it makes sense, if you see that winged-dragon creature near the end. XD
Reply
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
:iconkaletsa:
KaLetSa Featured By Owner Apr 7, 2012  Student Traditional Artist
I lovieeeeeee~~~~~~~~ Omg EXO :love::love::love::love: Lay is so cute as the healer :iconawwwplz: After his first MV I thought he would be fire =D
Reply
:iconvera614:
vera614 Featured By Owner Apr 7, 2012  Hobbyist Writer
It helped a lot!
lol Lay's a unicorn XD
Gosh, the MV is so frikin awesome *~*
Reply
:iconnana-0330:
NanA-0330 Featured By Owner Apr 7, 2012
I know right?! I was so surprised by Kai, Kris, and Xiumin's rapping part. :D
Reply
:iconvera614:
vera614 Featured By Owner Apr 7, 2012  Hobbyist Writer
To be honest, I only listen to the chinese ver. XD I watched the K ver. only once lol
Reply
:iconnana-0330:
NanA-0330 Featured By Owner Apr 7, 2012
me too!! haha I feel like EXO-K is getting more attention than EXO-M...I like all 12 of them together :[ it's okay though~ :D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 907 × 557




Details

Submitted on
April 7, 2012
Image Size
102 KB
Resolution
907×557
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
15,716 (5 today)
Favourites
255 (who?)
Comments
46
Downloads
596
×